Muudatustest Swedbanki teenustes Otepää, Puka ja Sangaste vallas

Nagu juba laiemalt teada on, teeb Swedbanki Pangabuss oma viimased sõidud lõppeval aastal.
 
Kohe uue aasta algusest on leiavad aset muudatused, mille kohta oleme infot andnud viimaste kuude jooksul nii Otepää Teatajas kui ka teiste meediakanalite kaudu.
 
Otepääl asendab Swedbank pangabussi teenuse nõustaja teenusega, mida pank hakkab pakkuma Otepää  linnaraamatukogus avaliku internetiarvuti juures. Kliendinõustaja juures on võimalik sõlmida interneti- ja telefonipanga lepinguid ja saada nõu pangateenuste kohta. Ta aitab kliente internetipanga, telefonipanga ja mobiilipanga kasutamisel. Nõustaja on kohal üks kord nädalas esmaspäeviti kell 13 – 16 ja esimest korda juba 4.jaanuaril. Kliendil soovitame kaasa võtta isikut tõendav dokument ja mobiiltelefon ning internetipanga kasutamiseks paroolikaart ja püsiparool (või ID-kaart).
 
Sularaha välja võtmiseks on Otepääl endiselt 2 Swedbanki automaati. Üks neist asub Konsumis ja teine Maximas.  Peale aastalõpu pidustusi jaanuarikuu alguses läheb Konsumis asuv automaat väljavahetamisele uue vastu. Uues automaadis on lisaks sularaha väljavõtmise võimalusele ja sissemakse võimalus. Ligipääs uuele automaadile on Konsumi lahtiolekuaegadel. Maximas asuvat automaati saab kasutada kogu ööpäeva jooksul. 
 
Ka Puka raamatukogus hakkab Swedbanki nõustaja käima üks kord kuus. 2016.aasta 1.kvartalis 19.jaanuaril, 16.veebruaril ja 15.märtsil kell 12 – 13.
 
Sangastes oleme kokku leppinud aktsiaseltsiga Silva-Agro sularaha väljamakse teenuse osutamise. Veel selle aasta lõpus hakkab teenus tööle nimetatud ettevõtte kodukaupade kaupluses. Teenus toimib nii, et sularaha sooviga elanik pöördub esmalt kaupluse töötaja poole. Siis sisestab oma Swedbanki pangakaardi spetsiaalsesse kaarditerminali, valib soovitud summa ja kinnitab soovi pangakaardi PIN-koodiga. Maksimaalne ühekordne tehingu summa on 50 EUR ja minimaalne 5 EUR. Kaardivaldajale on Swedbanki poolt pakutav teenus tasuta. Teenust saab kasutada iga päev kaupluse lahtioleku ajal ning piisava sularaha summa olemasolul kaupluse kassas. 
 
Kõige mugavamalt on pangateenused klientidele kättesaadavad interneti, mobiili, pangaautomaadi ning telefonipanga vahendusel. Nõustamiskeskus telefonil 6 310 310 töötab ööpäevaringselt.
 
 
Teie Swedbank