« Tagasi

Otepää turismipiirkond sai uued logod

4.juunil toimus Otepääl, Muraka hotellis Otepää turismipiirkonna turismiettevõtjate ümarlaud, kus tutvustati ka uusi Otepää turismipiirkonna logosid.

Konkurss uute Otepää turismipiirkonna logode leidmiseks kuulutati välja 2014. aastal, konkursi võitis Publicon. Otepää turismipiirkonna logo on kaheosaline – suvises logo piltmärgises moodustab piktogrammide kogum graafilise lilleõie või ristikheinalehe. Kroon- või harulehtede erinevad värvid ja piktogrammid demonstreerivad Otepää sportlikkust ja turismile orienteeritust neljal aastaajal.  Otepää nime toekas ja ümar kuuseroheline kirjakuju on disainer Heiki Kähri sõnul inspireeritud Otepää metsastest kuplitest.

Logo on loodud mängulise ja avatuna, kasutatav nii ühe kui nelja harulehega, erinevate piktogrammidega vastavalt kohale ja vajadusele. Erinevate logoversioonide ühiseks jooneks on Otepää nime kuju ja suurus. Publiconi esindajate sõnul on valitud logotüüp kompaktne, kuid paindlik, palju variatsioone võimaldav, sõbralik ja aktiivne. Logo seob omavahel Otepääle omased turismi, spordi ja looduse teemad.

Kui suvise logo põhivärv on tumeroheline, siis talvepealinna logoversioonis on toonideks sinine ja valge.  Logode valmimist rahastas Otepää Vallavalitsus. Otepää vallavanem Kalev Laul ütles, et logosid võivad kasutama hakata kõik ettevõtjad ja organisatsioonid. „Kutsun kõiki Otepää piirkonna ettevõtjaid ja organisatsioone julgelt kasutama uusi logosid oma toodetel ja reklaammaterjalidel, et seeläbi kujundada piirkonna ühtne kuvand," sõnas vallavanem Kalev Laul.

Logoraamatuga on võimalik tutvuda Otepää valla kodulehel www.otepaa.ee rubriigis Sümboolika. (otseviide: http://www.otepaa.ee/failid/logoraamat2015.pdf )


Otepää  turismipiirkonna suvine logo



Otepää turismipiirkonna talvine logo