« Tagasi

Tööinspektsiooni nõuanded eriolukorras

Tööinspektsioonil on valminud infograafikud töökeskkonnast ja töösuhetest koroonaviiruse leviku ajal. Vaata, kuidas muuta töökeskkonda koroonaviiruse leviku ajal ohutumaks.

Paljud ettevõtted on praegu majanduslikes raskustes. Siit leiavad nõuandeid töötajad ja tööandjad selle kohta, millele tähelepanu pöörata töösuhetes.

Infograafikud nii töökeskkonna kui töösuhete kohta on kättesaadavad Tööelu portaalis https://www.tooelu.ee/et/uudised/2605/ (NB! Saadaval ka vene ja inglise keeles). Infograafikuid jagame ka Tööinspektsiooni Facebooki ning Tööelu Facebooki lehe kaudu.

Tööinspektsiooni poole saab pöörduda helistades 640 6000, Skype  „Tööinspektsiooni nõustamisjurist" või kirjutades jurist@ti.ee

Tööinspektsiooni on oodatud helistama, kirjutama nii töötajad kui tööandjad, kellel on küsimusi seoses töökeskkonna koroonaviiruse vastu ohutumaks muutmisega ning töösuhete kohta eriolukorras. Kutsume tööandjaid kontakti võtma, kui vajate nõu, kuidas muuta töökeskkonda viiruse vastu ohutumaks nii, et ka tavapärane tööohutus ei saaks kannatada. Rõhutame, et tegemist on konsultatsiooniga, mitte töökeskkonna kontrolliga. Meie soov on anda nõu, et töökeskkond oleks ohutu ja töötajate tervis hoitud. Samuti on oodatud töötajate kõned küsimustega, kuidas nad ise saavad kaasa aidata töökeskkonna ohutumaks muutmisele.

 

Korduma kippuvad küsimused nendel teemadel on kogutud kokku Tööelu portaali https://www.tooelu.ee/et/uudised/2552/ (eesti, vene ja inglise keeles).

 

Kristel Plangi
Teabe ja välissuhete osakonna juhataja
Tööinspektsioon


Kriisireguleerimine ja valmisolek

Kriisireguleerimine hõlmab hädaolukordade ennetamist, nendeks valmistumist, hädaolukordade lahendamist ja tagajärgede leevendamist ning elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamist. Hädaolukorra all mõistetakse sündmust või sündmuste ahelat, mis ohustab paljude inimeste elu, tervist, põhjustab suure varalise kahju, suure keskkonnakahju või tõsiseid ja ulatuslikke häireid elutähtsa teenuse toimepidevuses.

Kriisireguleerimise, sealhulgas hädaolukorraks valmistumise ja hädaolukorra lahendamise õiguslikud alused on sätestatud hädaolukorra seaduses.

Otepää vallas on moodustatud valla kriisikomisjon, kuhu kuuluvad lisaks valla töötajatele ka jõustruktuuride jt esindajad. Kriisikomisjoni ülesanne on korraldada hädaolukordades valmisolekuks ja kriisiolukordade lahendamiseks vajalikke tegevusi.

 

Otepää valla kriisikomisjoni koosseis:

Nimi Amet
Jaanus Barkala
Vallavanem (komisjoni esimees)
Kajar Lepik
Abivallavanem (komisjoni aseesimees)
Rein Pullerits
Vallavolikogu esimees
Jaak Grünberg Majandusteenistuse juhataja
Kadri Sommer Sotsiaalteenistuse juhataja
Monika Otrokova Kommunikatsioonijuht
Andres Arike SA Otepää Tervisekeskus juhataja
Jüri Teder AS Otepää Veevärk juhataja
Get Tasang
Nooremleitnant
Õhuseiredivisjon
Tõika RPo ülem
Sander Karu
Piirkonnapolitseinik
PPA Lõuna prefektuur Kagu PJ
Gehrt Kompus
Komandopealik
Otepää PK
Päästeameti Lõuna Päästekeskus
Esmar Naruski Eritehnik OÜ juhataja, Otepää kaitseliitlane

 

Komisjoni e-posti list: kriisikomisjon@otepaa.ee 


Otepää valla kriisikomisjoni põhimäärus. Otepää Vallavalitsuse 18.06.2018 määrus nr 5

 

Otepää valla kriisikomisjoni moodustamine. Vallavanema 02.03.2020 käskkiri nr 1

Otepää valla kriisikomisjoni moodustamine. Vallavanema 07.04.2020 käskkiri nr 2