« Tagasi

Südameapteek avab tasuta nõuandeliini 605 7171

Südameapteek avab 25.märtsist 2020 tasuta nõuandeliini 605 7171, et jagada juhiseid esmaseks abiks ning vastata küsimustele ravimite ja nende saadavuse kohta. Nõuandeliin aitab toetada apteekide ja e-apteegi tööd ning nõustamist olukorras, millal inimeste vajadus apteekri nõustamise järele on hüppeliselt kasvanud.

Nõuandeliinilt annavad apteekrid tervisenõu ja juhiseid nii eesti kui ka vene keeles. 

Liin on avatud esmaspäevast reedeni 9:00-20:00 ning laupäeval ja pühapäeval 9:00-17:00. 

Südameapteegi juhatuse liikme, müügiosakonna juhi Evelin Härma sõnul on viiruse leviku ajal nõudlus apteegi nõuandetelefoni liini järele suur, mida kinnitab hüppeliselt kasvanud koormus e-apteegi telefonile. "Inimesed on täna oma tervise pärast mures rohkem kui kunagi varem ning esmast nõu tahetakse saada kodunt väljumata. On väga oluline, et kasvava infopäringu tõttu ei jääks ükski helistaja vajaliku nõu ja infota," kinnitab Härma.

Teemad, millega saab abi Südameapteegi nõuandeliinilt:

  1. Apteekri nõustamine: tervisenõustamine; ravimtoimed, kaas- ja koosmõjud, ravimite väljaostmine, sealhulgas retseptiravimite väljaostmise info. 
  2. E-apteegi info: tarneaegade, sealhulgas juba tellitud kauba tarne kohta ning juhendamine tellimisel. 
  3. Apteekide avamisajad ja ravimite saadavus apteekides.

 

Südameapteegi kaubamärgi all tegutseb 75 apteeki ja Eesti kõige uuem e-apteek www.sudameapteek.ee. Ettevõte annab tööd enam kui 370 töötajale üle Eesti. Südameapteegi tugevaim alustala on kõrgelt haritud proviisorid ja farmatseudid, kes teevad oma tööd südamega. Südameapteegid keskenduvad lisaks ravimite müügile ka tervisetoodete pakkumisele ja tervisealasele nõustamisele.

Uuringufirma Dive valis Südameapteegi 2019. aasta Eesti parima teenindusega apteegiks. Apteegikettide valdkonnauuringus hinnati muuhulgas apteekrite selgitusi toote kasutamisel ja lisasoovituste andmist, mis puudutavad patsienti ennast või hoopis tema lähedasi, et nad püsiksid terved ega haigestuks. 

 

Lisainfo:

Merle Väli, merle.vali@sydameapteek.ee, +37256645410

Evelin Härma, evelin.harma@sydameapteek.ee


Kriisireguleerimine ja valmisolek

Kriisireguleerimine hõlmab hädaolukordade ennetamist, nendeks valmistumist, hädaolukordade lahendamist ja tagajärgede leevendamist ning elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamist. Hädaolukorra all mõistetakse sündmust või sündmuste ahelat, mis ohustab paljude inimeste elu, tervist, põhjustab suure varalise kahju, suure keskkonnakahju või tõsiseid ja ulatuslikke häireid elutähtsa teenuse toimepidevuses.

Kriisireguleerimise, sealhulgas hädaolukorraks valmistumise ja hädaolukorra lahendamise õiguslikud alused on sätestatud hädaolukorra seaduses.

Otepää vallas on moodustatud valla kriisikomisjon, kuhu kuuluvad lisaks valla töötajatele ka jõustruktuuride jt esindajad. Kriisikomisjoni ülesanne on korraldada hädaolukordades valmisolekuks ja kriisiolukordade lahendamiseks vajalikke tegevusi.

 

Otepää valla kriisikomisjoni koosseis:

Nimi Amet
Jaanus Barkala
Vallavanem (komisjoni esimees)
Kajar Lepik
Abivallavanem (komisjoni aseesimees)
Rein Pullerits
Vallavolikogu esimees
Jaak Grünberg Majandusteenistuse juhataja
Kadri Sommer Sotsiaalteenistuse juhataja
Monika Otrokova Kommunikatsioonijuht
Andres Arike SA Otepää Tervisekeskus juhataja
Jüri Teder AS Otepää Veevärk juhataja
Get Tasang
Nooremleitnant
Õhuseiredivisjon
Tõika RPo ülem
Sander Karu
Piirkonnapolitseinik
PPA Lõuna prefektuur Kagu PJ
Gehrt Kompus
Komandopealik
Otepää PK
Päästeameti Lõuna Päästekeskus
Esmar Naruski Eritehnik OÜ juhataja, Otepää kaitseliitlane

 

Komisjoni e-posti list: kriisikomisjon@otepaa.ee 


Otepää valla kriisikomisjoni põhimäärus. Otepää Vallavalitsuse 18.06.2018 määrus nr 5

 

Otepää valla kriisikomisjoni moodustamine. Vallavanema 02.03.2020 käskkiri nr 1

Otepää valla kriisikomisjoni moodustamine. Vallavanema 07.04.2020 käskkiri nr 2